divendres, 25 de març del 2016

Marató de BCN 2016 ... la millor Marató que no vaig fer

És complicat explicar-ho, havia posat moltes il·lusions en fer la Marató de Barcelona 2016, la d'aquest any, fins i tot m'havia pres amb molt d'optimisme l'operació d'hèrnia inguinal que em vaig fer  l'11 de desembre. Finalment la recuperació és més lenta del que em pensava i no he pogut fer un entrenament mínimament important com per poder afrontar seriosament la distància de 42 Km 195 m.

Tot i així, vaig voler participar de l'acte previ al Centre Atlètic Laietània, amb els companys i companyes de Mataró que si la feien o els que com jo, farien de "llebre" a la Marató per tal d'ajudar a algun company o companya.

La meva il·lusió va ser viure-la i acompañar a l'amic Pedro Rodríguez a acabar-la. Si vaig fer de "llebre" del Pedro i els, amb patiments des del Km 39, la va acabar, acostant-se a la marca de les 4 hores. Carrera, també va entrar en Rafa (l'altre amic i company de curses de L'H)

Em vaig incorporar el Km 27 i la veritat és que els següents 15 Km 500 m, m'ho vaig pasar molt be, tal com podeu veure a la foto (ja al Km 42) ... i crec que vaig ajudar a en Pedro a aconseguir el seu objectiu ... de fet, vaig aprofitar que tenia dorsal per entrar amb ell

És molt gran fer una marató i tot patiment val la pena si la treballes de forma adequada.

Espero poder fer-la l'any 2017 ... m'he quedat amb les ganes!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada